luni, mai 2

Bioval 0,40 BB - Un nou standart pentru bilele de precizie?

Cred ca orice jucator care are deja cateva zeci de jocuri la activ constientizeaza importanta unor bile care sa se duca acolo unde trebuie. La inceput primul lucru la care ne uitam este pretul / Kg. Marci precum JBU sau bilele la sac de la Gunfire sunt o alegere potrivita. Din pacate ceea ce este ieftin nu e neaprat si bun si ceea ce este bun nu este neaparat si ieftin. Personal, am ajuns sa ma uit la pretul mic/kg doar cand am nevoie de bile pentru grenade.

Ieri am avut ocazia sa testez impreuna cu COP/Sektion 9 bilele BioBB Diamond Grade / 0,40 [Bioval]. Este util de mentionat ca din gama de bile produse de Bioval, doar cele de 0,27 sunt din "sticla" (interzise la evenimente din cauza efectului lor mai special in contact cu suprafete dure). Restul bilelor din gama Bioval sunt acceptate fara probleme.

BioBB Diamond Grade / 0,40 [Bioval] sunt de culoare maro deschis, cam asa cum e laptele cu putina cafea. Ca si nuanta sunt mai deschise la culoare decat cele de 0,40 de la Madbull. Este un aspect destul de important in conditiile in care de obicei bilele de 0,40 sunt inchise la culoare si greu de observat prin luneta atunci cand sunt folosite, implicit facute corectii.

http://www.magazinpacpac.ro/pcat/402-2255/tb4.jpg


Am ajuns sa achizitionez aceste bile dupa ce cautand in disperare bile de 0,40 Madbul am cumparat 0,40 Devil Blaster (care teoretic sunt rebrand Madbull insa care mai nou sunt de culoare neagra in loc de maro deschis) iar apoi 0,36 (care mai nou sunt de culoare maro-sidef inchis in loc de verde inchis).

Testele le-am facut cu un L115A3 / G22 [MB-08 Well] la 170 m/s pe care am montat o teava Prometheus de 6.03 cu ajutorul unei Camere Hop-up APS2/L96 [PDI]Guma Hop-Up/70 Hard [Guarder]

La teste am avut si un incarcator cu 22 de bile de 0,40 Madbul (originale, nu rebranded, pastrat pentru zile negre). Prin comparatie, la 50 m nu au fost diferente semnificative. Peste 50 m insa, imprastierea la Madbul nu mi-a permis sa lovesc acea tinta decat cu 7 bile din 10.

Distantele de tragere au fost masurata cu o ruleta din 5m in 5m.


Rezultatul? O constanta superba la 70 m, in conditii de vant usor, in care nimeream o tinta din zapada artificiala mare cat bustul unui om, cu 10 bile din 10. Am sa repet testele si la distante mai mari, insa din ce am observat, cu reglaje corespunzatoare pot usor sa merg la 80-85 m. Aceleasi performante le-a inregistrat si COP / Sektion 9 cu un AWM APS2 [MB05 Well] pe care avea instalate aceleasi upgrade-uri ca si mine.

Recunosc ca am stat pe ganduri pana sa imi cumpar aceste bile fiindca niciodata nu am fost adeptul banilor platiti pentru marca. Dintre toate bilele pe care am avut ocazia sa le folosesc, acestea sunt cele mai scumpe. Un Kg vine la 250 Ron, adica 10 bani/bila in conditiile in care pretul mediu/bila este de 0,015 Ron/bila.

Totusi, in conditiile in care folosirea acestor bile imi permite sa apas pe tragaci o singura data pentru a elimina o tinta la distante peste 50 m... pretul mi se pare decent, fiindca au sa imi ajunga muuuuuuuuult timp. Trebuie avut grija insa la depozitare fiindca sunt biodegradabile (tinute undeva ferit de umezeala cu o punguta de silica gel ar trebuie sa rezolve problema). 

Cred ca pentru replici cu viteze sub 150 m/s se pot obtine rezultate similare cu BioBB 0,30 [Bioval] (din pacate nu stiu sa fie si greutati intermediare).

Ca si o concluzie, ma bucur ca am avut ocazia sa testez BioBB Diamond Grade / 0,40 [Bioval]. Au o precizie fenomenala si in conditiile in care nu trebuie sa irosesc 3-10 bile ca sa nimeresc un jucator la distante peste 50 m (in conditii in care bineinteles nu bate vantul ) pretul mi se pare decent. 

Daca ar fi sa fac un top, le-as pune pe locul 1. Cu siguranta au sa fie cam singura mea alegere de acum inainte pentru sniping.
 ______________ 
Sunt nerabdator sa aflu ce parere ai despre materialele publicate pe acest blog si despre ce anume ti-ar place sa citesti pe viitor. Crezi ca ma poti ajuta sa dezvolt acest proiect?

Un comentariu:

  1. Interesant...daca sunt acceptate la jocuri voi fi fericit..am cumparat si eu o punga pentru teste si astept cu nerabdare sa primesc. La mine e mai dificil din cauza tevii de 6.01 si sper sa fie bune pentru teava mea.

    RăspundețiȘtergere

Poti sa imi scrii aici parerea ta despre aceasta postare?