duminică, mai 1

Ce inseamna airsoftul pentru mine?

Atunci cand am descoperit acest sport nu ma gandeam nici un moment ca ma va prinde atat de tare. 

Primul joc l-am facut la Cisnadioara/Sibiu cu baietii din 4XL in cadrul unui team-building cu colegii din Suedia si Austria cu care lucram in momentul respectiv. Cautand pe internet, primul lucru care m-a convins sa aleg airsoftul in locul obisnuitului paint-ball a fost aspectul realist al replicilor precum si uniformele camo folosite in locul combinezoanelor portocalii. 

Doua luni mai tarziu m-am prezentat la joc cu propriile replici (un MP7 Both Elephant, un Steyr AUG JG si un L96 de la Well pe care l-am avut pana de curand). Pana mi-au venit jucariile din China am incercat sa ma implic in discutiile de pe www.airsoftromania.com - forumul national al comunitatii de airsoft. Tot atunci l-am cunoscut pe Andrei / Ruairi - un om deosebit cu care am descoperit multe valori comune si am ajuns prieteni buni. 

De la primul joc cu echipamentul propriu am jucat aproape saptamanal, indiferent de frig, ploaie sau vant. Ca si evolutie am trecut cred ca prin toate etapele prin care trece un jucator de airsoft. In momentul de fata imi place sa cred ca am ajuns la o anumita maturitate si astept de la jocurile de airsoft mai mult decat asteptam la inceput - astept o poveste in care sa patrund, niste obiective pe care sa le indeplinesc si un rol pe care sa il joc.

Este adevarat ca momentan in Sibiu nu sunt atat de multi adepti ai milsim-ului si larp-ului si ca jucatorii noi prefera sa aiba parte de un joc cu multe tinte dupa care sa traga, insa observ cum de la an la an acest mediu se schimba si se indreapta in directia potrivita.

In ce fel am fost trasformat de acest sport? In timp am inceput sa observ ca imi este mult mai usor sa gandesc si sa reactionez in conditii de stres care cer actiuni rapide; imi este mult mai usor sa ma orientez; imi este mult mai usor sa imi controlez emotiile (ca sa nu mi se abureasca ochelarii :P ) si cel mai important... am castigat o mana de prieteni pentru care cuvinte ca fair-play, onoare si loialitate nu sunt niste cuvinte goale... niste prieteni pentru care atunci cand vine vorba de joaca iau lucrurile in serios.


In incheiere as vrea sa va multumesc fiecaruia in parte pentru jocurile de calitate impreuna si pentru deschiderea la nou de care dati dovada.
______________ 
Sunt nerabdator sa aflu ce parere ai despre materialele publicate pe acest blog si despre ce anume ti-ar place sa citesti pe viitor. Crezi ca ma poti ajuta sa dezvolt acest proiect?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Poti sa imi scrii aici parerea ta despre aceasta postare?